شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

یادی از حسین پناهی

جا داره یادی کنم از مرحوم حسین پناهی که چقدر قشنگ دنیای این روزهامو نعریف کرده با این شعری که پایین ازش گذاشتم!

...

من زندگی را دوست دارم ! ولی از زندگی دوباره میترسم...

دین را دوست دارم ! ولی از کشیش ها میترسم...

قانون را دوست دارم ! ولی از پاسبان ها میترسم...

عشق را دوست دارم ! ولی از زن ها میترسم...

کودکان را دوست دارم ! ولی از آینه میترسم...

سلام را دوست دارم ! ولی از زبانم میترسم...

من میترسم , پس هستم

اینچنین میگذرد روز و روزگار من...

من روز را دوست دارم

ولی از روزگار میترسم ...


( حسین پناهی )

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ق.ظ

حبیب قبلنا بهتر آپ میکردی

آذر یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

شهر از یاد رفته. باورم نمی شه یه اسمی انقد به یه چیزی بیاد.

شفاف سازی کن :-دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد