شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

برو درستش کن بیا...

به خاطر یکی دیگه تو یه سازمان دیگه ما باید فحش گوش کنیم... 

یه زمانی تو یه دفترخانه اسناد رسمی کار میکردم وقتی به مردم میگفتم پروندت ناقصه و میدیدم شاکی میشن و شروع میکنن سرمون داد بی داد کردن دلیلشو نمیفهمیدم و منم شاکی میشدم که چرا سر من یا همکارام خالی میکنن! 

امروز روزه چهارمی بود که برا کارای دانشگام از این ساختمون به اون ساختمون و از این دانشکده به اون دانشکده میرفتم تا جایی رسید که بخاطر پر نشدن یه قسمت از برگه هام منو فرستادن دوباره دانشکده خودمون و من تا تو این ترافیک و اوضاع رفتم دیگه وقتی برام نمونده بود که انتخاب واحد کنم و انقدر شاکی بودم که شروع کردم با خودم به اون کسی که همچین ایرادی بهم گرفته بود فحش دادن بعد که پیش خودم فکر کردم دیدم اصلا این یارو تقصیری نداشته من این همه فحش کشش کردم  

بعد این جریانه که میفهمم چرا آدما وقتی بخاطر همچین دلایلی برشون میگردونیم تا پرونده ی درست و کامل رو بیارن عصبانی میشن و ناراحتی شون رو سر ما خالی میکنن 

اگه یه روز به کارم برگردم دیگه بخاطر همچین اتفاقاتی هیچوقت ناراحت نمیشم...!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد صابریان شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ http://saberiyan.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی خوب می نویسی ، همینه دیگه مردم حس و حال کارای اداری رو ندارن !
ان شا الله تا چند وقت دیگه همه این کارا الکترونیکی میشه و راحت میشیم ( البته اگه اون موقع مثله الان اینترنت خراب و داغون نباشه )
موفق و پیروز باشی

مجید یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ق.ظ http://links.biabia.ir/index.php

حتما کامل بخون که چی نوشتم
سلام خسته نباشی وبلاگ خوبی داری ! دوست داری بازدیدش رو 50 برابر کنی ؟ اگه لینکت رو بفرستی به لینکدونی آزاد بازدیدت 50 برار میشه ! به شرطی که لینکدونی رو بزاری تو وبلاگت همین باور نمی کنی امتحان کن! خیلی سادس. باید بری تو دریافت کد لینک باکس ، کد رو به ادامه قالبت اضافه کنی
نکته : بعدش لینکت رو از طریق ارسال لینک برای ما ارسال کنی
http://links.biabia.ir/index.php
راستی اگه سوال داشتی برو تو ارتباط یا ما سولات رو همونجا مطرح کن من خیلی زود جواب میدم
پشتیبانی 24 ساعته
حتما لینکدونی رو بزار تو وبلاگت پشیمون نمیشی به خدا هیچ ضرری نداره ! فقط به نفع شماست
گول افراد متقلب رو نخورید که میگن کات شارژ میدیمو و ...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد