شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شک

یه مدته که اصلا به هیچی فکر نمیکنم برای همین هیچی هم نداشتم که بنویسم.

من خیلی شکاک شدم در صورتی که قبلا اصلا این جوری نبودم نمی دونم دلیلش چیه؟ ولی هرچی هست داره دوستامو اذیت میکنه این موضوع.برای همین تصمیم گرفتم به هیچ موضوعی فکر نکنم.

شاید این راه روش خوبی باشه ولی اگه راهه بهتری هست بهم بگین ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان محسنی(ققنوس) پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://emghoghnoos.blogfa.com

salam vaghean baraye lotfi ke be man dari mamnonam va khoshhalam ke sheram tonestan bahat ertebat bargharar konan /
har adami bara shakhse moghabelesh sod dare

هانا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.my-life.blogsky.com

شک. آدمو از پا میندازه. من هم هنوز راهی برای برطرف شدن شکم پیدا نکردم. یه جورایی من دیگه شک ندارم به یقین رسیدم ولی الان می بینم از یقین پیدا کردنش هم دارم اذیت میشم. انگار دونستن و ندونستنش به یه اندازه حال آدمو جا میاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد