شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

شهر از یاد رفته

صدای بی پناه ...

روز پدر ؟؟؟

بابا !

روزت ....

اصلا دلم نمی خواد بقیه شو بگم. انقدر زور گفتی که نمی خوام روزت رو تبریک بگم !

نظرات 8 + ارسال نظر
میـنـا * اقلــیـما شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام.

آدم ۲۰ ساله‌ای که روز پدرشو تبریک نمیگه...

جالبه. ایشالا خودتون که چند سال دیگه پدر شدید به فرزند دلبندتون زور نگید که اون دلش بخواد روزتونو تبریک بگه.

من شنیدم آدم هر کاری با پدر و مادر خودش کنه، بدترشو بچه‌هاش سرش میارن. من که قبول ندارم. به نظر شما راسته؟

عیدتون مبارک!!

در پناه خدا.

میـنـا * اقلــیـما شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

راستی تولدتون هم پیشاپیش مبارک. چون ما رهگذر عبوری بودیم، شاید دیگه توفیق پیش نیاد که تبریک‌گو باشیم!!

شادزی.

ممنون غریبه ای پر محبت

parasto شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ http://p30rank.ir/?ref=10578

سلام دوست عزیز
اگر می خواهید وبلاگی پر بیننده داشته باشید
با ثبت نام رایگان در سایت ما آمار خود در بالا ببرید
فقط با روزی ۱۰ دقیقه آنلاین بودن ۳۰۰ تا ۴۰۰ بازدید در یافت کنید
آدرسو برات گذاشتم
میتونی با زدن ثبت نام چند ثانیه ای ثبت نام کنی
امتحان کن ضرر نداره
فقط چند لحظه وقتتو میگیره
بعد از پایان ثبت نام با رفتن به ایمیلت با کلیک روی تعییدیه پایانی ثبت نامتو تکمیل کن
100% کار میکنه

komiser شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام عیدت مبارک
چقدر شبیه هم شدیم در این مورد منم اصلا دلم نمیخواد عیدو به بابام تبریک بگم

فاطمه یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

حسی آشنا که هر سال تلاش کردم برای یک روز هم که شده دور بیاندازمش...

ار طرف پدر یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

پدر شدی این حرفه من را
یادت باشه

خیلی نامردی

سارا دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

:دی
من نتونستم تبریک بگم به همون دلیل تو.

یک زن دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

خدای من....چه پدرایی داریم..........!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا شایدم بگم چه بچه های یی داریم...!!!!!!!!!!!!!!!!
کاملا جوون ها رو درک میکنم.....حق رو تا حدی هم به جوون ها میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد